Epätoivo valtaa mut. Se vaan tulee ja pilaa kaiken. Saa oksentamaan henkisesti. Hitto,että se osaakin olla musertava! Oon repsahdellut koko alkuviikon,mutten tavallaan pahasti,toisaalta taas joo. Nyt mulla olis tarvetta sellaselle,joka tukis mua ja olis tässä jutussa mukana...mun laihdutusprojekteista on aina puuttunu semmonen tukihenkilö,joka hyväksyy mut just sellasena kuin olen ja osaa lohduttaa,mutta kuitenkin samalla kannustaa jatkamaan ja luo uskoa muhun itteeni. Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan?
Tänään on syöty

Aamupala/Lounas: puuroa + margariini,kahvi
Välipala: kahvi
Päivällinen: kasvissosekeitto 3dl,karjalanpiirakka,kinkkusiivu
Välipala: konvehteja 8kpl,vähän lakua
Iltapala: Viili (rasvaa 1%)
Ja sitten tuli paha mieli ja meni lisää konvehteja!!!

Liikunta: 30min vatsalihas- ja pakarajumppa

Mitähän teen väärin,kun tulokset ei näy? Ei noi repsahdukset niin pahoja voi olla?